» » » » PANAS: DAP dalang sebenar kematian TBH...


Segala isu dan kekalutan di sebalik kematian TBH akhirnya terjawab. Namun apa yang menjadi persoalannya golongan yang mempolitikkan isu ini tidak dapat menerima keputusan inkues tersebut. Barang kali mereka hanya akan terima keputusan jika ianya berpihak kepada mereka ataupun ianya adalah konspirasi kerajaan BN.

Hakikatnya ialah kenapa terjadinya kematian TBH itu. Kematiannya adalah disebabkan oleh segala tindak-tanduk DAP (rasuah) yang cuba ditutup oleh TBH. Di sebalik segala tekanan yang boleh menyebabkan TBH membongkar segala aktiviti tidak sihat yang berlaku dalam DAP memungkinkan jalan terakhir yang boleh diambil oleh TBH ialah dengan membunuh diri.

Ibu TBH tidak dapat menerima keputusan inkues yang mengesahkan bahawa kematian TBH adalah kerana bunuh diri.Beliau berkata TBH seorang anak yang baik. Bagi ana seorang anak yang baik tidak akan mewariskan anak luar nikah kepada keluarganya. Kerana seks luar nikah dilarang oleh semua agama. Dalam soal ini TBH bukan seperti yang didakwa oleh ibunya. Seorang anak yang baik pasti akan menuruti ajaran agamanya.

Apa yang jelas dan nyata ialah DAP adalah dalang sebenar di sebalik kematian TBH...

Source: Selangor Daily

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply