» » » » PANAS: Anwar kata DS Najib main kotor!!!

Anwar tidak layk untuk membuat perbandingan antara dia dengan DS Najib. Jauh panggang dari api, Lebih sudu dari kuah. Anwar seorang yang tidak bermoral. Saksikan klip video dibawah dan buatlah perbandingan. Semoga Allah memberi petunjuk dan hidayah kepada kita untuk mencari kebenaran.


Anwar Pak Sheikh gila seks ini kata DS Najib main kotor. Saksikan video dibawah sapa yang main kotor sebenarnya. Siapa yang sebenarnya terjerat dengan mainan politik sendiri. Wan Azizah tak akan selamanyaboleh membela Anwar.

(mark minit 1.13-1.25)-utk imej Eskay dan Anwar yang jelas

Setelah kita saksikan video di atas adakah kita masih ingin menafikan pelakon tersebut bukan Anwar. Bukan isu DS Najib main kotor atau tidak tapi siapa yang mempunyai akhlak yang kotor, perangai yang kotor dan tabiat yang kotor lagi menjijikkan.

Aku cukup berterima kasih kepada individu yang menyebarkan video ini kerana dapat menyelamatkan rakyat daripada terus dibohongi oleh makhluk bernama Anwar Ibrahim ini.

Apa yang lebih mendukacitakan dan menjijikkan PAS yang kononnya berjuang kerana ISlam tetapi hakikatnya PAS ini hanya mempergunakan Islam untuk kepentingan politik sempit pemimpin mereka.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply