» » Tangisan di tempat pembunuhan

JOHOR BAHRU – Suasana pilu menyelubungi kawasan rumah terbengkalai di Nusa Damai di sini apabila ahli keluarga kanak-kanak yang dibunuh sebelum mayatnya dibakar, Nurul Nadirah Abdullah atau Dirang sebak ketika mengikuti rombongan Mahkamah Tinggi ke situ semalam.
Ibu Dirang, Roselyn Alan, 26, dan nenek mangsa, Milnah Jul, 57, dilihat menitiskan air mata sebaik mereka menjejakkan kaki ke lokasi mayat Dirang ditemui terbakar pada 8 Mac tahun lalu.
Dua wanita itu berada di situ kerana mengikuti Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Abdul Halim Aman dan beberapa pegawai lain ke kawasan jenayah untuk mendapatkan gambaran sebenar mengenai kejadian tersebut.
Lawatan pada pukul 10.50 pagi itu turut disertai Ketua Pendakwa Raya Johor, Umar Saifuddin Jaafar, Timbalan Pendakwa Raya, Jasmee Hameeza Jaafar dan dua peguam yang mewakili tertuduh, Mohd. Daud Ismail serta Mohamad Abd. Kadir.
Kesemua rombongan mahkamah dibawa melihat sebuah lubang dengan kesan terbakar, tempat rangka Dirang, 5, ditemui sebelum melawat kawasan tasik berhampiran yang dipercayai digunakan suspek untuk mandi dan membasuh motosikal miliknya selepas membakar mangsa.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply