» » Anwar musuh dalam selimut PAS...


Anwar dilihat semakin terperangkap dengan rencananya sendiri. Pendirian Hj. Hadi yang juga Presiden PAS yang kadang-kadang amat merunsingkan Anwar. Anwar melihat Hj. Hadi dan konconya semakin hari semakin menentang usaha Anwar untuk memecahkan undi orang Melayu.

Hj. Hadi dilihat semakin dekat dengan perpaduan UMNO. Tindakan ini dilihat sebagai ancaman kepada perancangan Anwar untuk menakluki Putrajaya.

Anwar seringkali dilaporkan berjumpa dengan puak-puak Erdogan dalam PAS yang "diketuai" oleh HUSAM Musa untuk merencanakan sesuatu bagi mengurangkan pengaruh Hj. Hadi dan sekutunya Nasharudin dalam PAS.




Dijangkakan Anwar melalui puak-puak Erdogan dalam PAS akan merencanakan satu operasi untuk menjatuhkan Presiden PAS yang dilihat semakin "MELAYU" ini.

Dalam kempen Anwar (PKR) di Kerdau mahupun di Merlimau, tiada pujian yang bermakna untuk PAS melainkan Anwar cuba mencuci "kemaluannya" terhadap tuduhan dan isu-isu yang membelenggunya.


Dinasihatkan kepada Hj. Hadi sudah-sudahlah bermimpi disiang hari, jangan dok asyik syok sendiri... Sepanjang tempoh dia menjadi Presiden PAS, apa yang telah HJ. Hadi buat yang boleh ahli-ahli PAS banggakan...

Bersiaplah untuk menghadapi tentera-tentera upahan Anwar dalam muktamar PAS yang akan datang...

"renung-renungkan dan selamat beramal... Wallahua'lam..."


About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply