» » BOB LOKMAN menzalimi diri sendiri...


Puak-puak pembangkang nila tak habis-habis dengan  "undi PAS masuk syurga". Dia orang ingat syurga tu "bapak" dia punya ke apa. Syurga itu salah satu lambang keindahan Islam. Diberitahu bahawa Keindahan syurga itu tidak dapat digambarkan dengan akal fikiran dan tidak akan terjangkau oleh akal manusia.
Kalau undi PAS masuk syurga maknanya orang yang terdahulu sebelum kewujudan PAS semuanya masuk neraka. Bagaimana pula dengan orang negara lain yang tidak ada Parti PAS? Sedarlah, insaflah... Jangan begitu mudah tertipu dengan manisnya kata-kata kelak akan membinasakan diri.


Kes si Bob Lokman ni pulak... alahai alangkah dangkalnya pemikiran dia dengan beranggapan masuk PAS sebab nak masuk syurga. Join TABLIGH lagi baik la dari join PAS. Join PAS lagi menyesatkan adalah. Nak salahkan kerajaan pasal bercerai dengan isteri dan anak yang perangai tak elok. Salahkan diri sendiri tu yang tak reti nak didik anak dan isteri.

Ketahuilah Islam itu indah dan milik semua pengikut Nabi Muhammad. Bukan hanya milik PAS. PAS pun sudah jadi Parti munafik sekarang ni sebab banyak janji manis pilihanraya yang belum tertunai. Suka sangat berbaik-baik dengan musuh Islam. 

Cukup-cukuplah menuding jari kepada orang kerana jari yang tunjuk ke arah orang lain tu satu je yang lagi empat menuding ke arah diri sendiri.

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply