» » » » KARPAL: Liwat suka sama suka...???


AIDCNews – 25/04/11 – Ketua Peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh semasa hujah penggulungan hari ini mendakwa terdapat percanggahan pertuduhan seksen 377b dengan dengan keterangan saksi utama, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Menurut Karpal pertuduhan di bawah seksyen 377b bermakna persetubuhan di luar tabii dengan persetujuan, manakala keterangan Mohd Saiful mengatakan beliau tidak bersetuju diliwat.
Tegasnya, Mohd Saiful boleh meninggalkan bilik di mana kejadian liwat itu didakwa berlaku beberapa kali.
Katanya, sewaktu Anwar didakwa meminta Saiful menghampirinya ketika pengadu hanya memakai tuala, Saiful boleh menjerit atau lari dari situ, tetapi tidak berbuat demikian.
“Tambahnya selepas pelakuan aksi seks tersebut, Saiful makan karipap dan minum kopi dan berada di dalam bilik itu selama 20 minit”, lapor portal pro Anwar, Malaysiakini
PS kata;
Isu suka sama suka tidak timbul. Apa yang rakyat nak tahu ialah sama ada Anwar betul-betul terlibat ataupun tidak. Sebab rakyat Malaysia sama sekali tidak boleh terima dengan aktiviti sedemikian.
Rakyat Malaysia juga tidak boleh manusia yang terlibat dengan amalan seks bebas apatah lagi dengan aktiviti seks luar tabii.
Rakyat Malaysia tidak mahu menjadi rakyat yang tiada keberkatan dalam hidup kerana menyokong pemimpin yang tidak bermoral akhlaknya...
Wallahu A'lam...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

2 comments:

  1. suka sama suka ke? habis apasal saiful report polis?
    jika suka sama suka sekalipun, aku tak nak seorang pemimpin yg Nabi saw sendiri mengaku bukan umat..

    ReplyDelete
  2. suka sama suka la bahaya... tapi best gop suka sama suka ni... kihkihkih3....

    ReplyDelete