» » » » Kerajaan PAS rampas hak rakyat...



Kerajaan PAS Kelantan terus membiarkan syarikat yang seolah-olah mendapat lesen besar untuk merampas tanah rakyat untuk menjayakan projek ladang rakyat. 30 keluarga dari Kg. Jeram Panjang Mukim Manjur, Kuala Kerai tidak terkecuali.

Kerajaan negeri sanggup merampas hasil getah dan dusun buahan milik penduduk berkenaan walaupun penduduk telah membuat rayuan supaya mengasihani nasib yang bakal menimpa mereka. Mereka bukan sahaja kehilangan harta bahkan kerugian puluhan ribu ringgit.

Ikuti laporan berita di atas untuk maklumat lanjut...

PS;
Lain kali jangan suka menuduh orang lain zalim kerana kalau orang yang dituduh itu tidak zalim, maka zalim itu akam kembali kepada orang yang menuduh itu.

Bercakap, berjanji memang mudah untuk diungkapkan tetapi untuk melaksanakan bukan sesuatu yang mudah. Janji masa pilihanraya macam air yang mengalir, bila dah menang tiada satu pun janji yang tertunai...

Wallahu A'lam...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply