» » PANAS: Apa dah jadi dengan KARPAL



Dalam berita malam ini dengan jelas memaparkan sikap sebenar Pengerusi DAP yang lidah bercabang seribu ini. Beliau yang mewakili FUCKATAN HARAM menolak penubuhan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat video seks yang sedang hangat diperkatakan kini.

Bekas Ahli Pimpinan Tertinggi PKR, Lokman Noor Adam beranggapan tindakan karpal ini adalah satu tindakan bodoh yang banyak membantu BN membuka mata rakyat. Jika selama ini pembangkang sering mendesak agar Suruhanjaya Siasatan DiRaja ditubuhkan untuk mencari kebenaran, kali ini amat mengejutkan bilamana mereka mendesak supaya Suruhanjaya Siasatan Di Raja itu tidak ditubuhkan.

“Jika selama ini mereka beria-ia nak menghukum pembunuh Teoh Beng Hock, pembunuh Aminurrashid, pembunuh Kugan, kali ini nampak jelas mereka takut rakyat tahu bahawa `Pelakon Dalam Video’ tersebut adalah Anwar.
Lebih melucukan, Azizah dan Nurul Izzah yang mengelabah dengan cadangan Karpal meminta video penuh ditayangkan di Parlimen, beria-ia membantah video tersebut ditayang di Parlimen.
Kenapa Pembangkang takut Suruhanjaya Siasatan diraja dibentuk dan Kenapa Azizah serta Nurul takut video itu ditayangkan di Parlimen.....`anda tentu tahu jawapannya," tambahnya lagi.
Apa yang menjadi persoalan ialah kenapa mereka ini (pembangkang) bersikap sedemikian jika melibatkan orang mereka. Jika perkara ini boleh menjejaskan imej kerajaan UMNO-BN merekalah orang pertama beria-ia mencadangkan penubuhan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat. 
Apa yang pasti rakyat bukan mudah untuk diperbodohkan. Jangan ingat sekali di perbodohkan selamanya akan diperbodohkan. Maaf kami rakyat ada maruah dan jatidiri....
"Berani kerana benar..."


tq: sahabatgunung

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Salam ...

    Terima kasih sahabat Naluri Rakyat. Saya dah linkkan blog Tuan di blog Sahabat-Gunung

    ReplyDelete