» » PANAS: Berani kerana benar...


Minggu ini memang panas dengan "tragedi video seks." Pada pandangan akula... Kalau kita tak buat apasal nak kecoh. Buat selamber dahla. Bila orang kata kita pulak melalak situ, melalak sini sudah pasti orang akan beranggapan memang betullah tu. Kata tak tengok lagi tapi dah tahu pelakon tu perut buncit.

Semalam Wan Azizah ada buat PC kononnya nak buat penafian yang pelakon dalam video itu bukan Anwar. Okay fine kita boleh la kut terima hujah dia tu (isteri mithali la katakan). Tapi yang aku 'confuse' ialah bila bab wartawan tanya pasal JAM OMEGA yang dia nak melenting tu apa kes. Kalau betul jam tu ada dalam simpanan  ambillah wartawan nak tengok. Betul ke jam Omega itu wujud.

Si anak pula (Nurul Izzah), cuba perhatikan elok-elok cara dia duduk, cara dia bercakap 'still' macam budak-budak. Tak ada gaya macam seorang wakil rakyat pun. Dalam kes ni dia sebagai  AHLI PARLIMEN tu. Menjawab soalan wartawan macam budak sekolah.

Soal penubuhan Suruhanjara Diraja pun aku dah naik muak dah dengan sikap pembangkang yang aku boleh kategorikan Pakaran Haram yang syialllll ni. Kalau betul nak ketelusan dalam penyiasatan dan dah tak percaya pada polis setuju sajalah. 

Apa yang pasti Pakatan Haram ni pasti ada agenda lain yang tersembunyi ni. Si Karpal adalah tokoh pembelit terhebat pernah aku jumpa selepas Anwar. Macam hebat tapi plastik semua tu.

1Malaysia dah desak supaya ditubuhkan Suruhanjaya DiRaja. Tubuhkan saja. Lebih satu dekad rakyat ingin melihat kebenaran disebalik segala isu yang menyelubungi Anwar dan segala kebejatan yang melanda pembangkang.

Namun apa yang pasti, sejak kebelakangan ini lepas satu, satu pel\kung di dada pembangkang terbongkar terutama dalam isu seks depan dan belakang Anwar ini.

Seperti kata Karpal Singh, "ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT."


About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply