» » » » PANAS: Pelakon video seks bakal terjawab...


Dalam sidang media hari ini Ketua Polis Negara menyatakan bahawa siasatan terhadap video seks yang dikatakan membabitkan ketua pembangkang DS Anwar Ibrahim telah siap dan kertas siasatan dijangka disiapkan minggu depan.

Beliau berkata, berdasarkan bukti yang diperolehi 'pelakon' dalam video seks tersebut telah dapat dikenal pasti dan tiada keraguan terhadapnya.

PS:
Apa yang pasti ialah puak2 pembangkang pasti menuduh ini satu lagi konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan Anwar.

Bagaimana pula konspirasi Anwar dan sekutunya yang tidak mahu melihat DS Najib menjadi Perdana Menteri sebagaimana yang didedahkan oleh Raja Petra Kamarudin. Atau PRK hanya sekadar berbohong demi untuk menyelamatkan diri dan boleh terus hidup di bumi bertuah bernama Malaysia ini.

Dan jika RPK berbohong tentang penglibatan Anwar. Kenapa tidak Anwar menyaman sahaja bekas rakan karibnya itu? Kalaupun Anwar dan puak2 pembangkang RPK telah dibeli oleh kerajaan dan jika pendedahan RPK itu satu lagi konspirasi untuk menidakkan Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia... Saman ajelah RPK tu. Bukan ke Anwar suka bab saman-menyaman ni...

RPK juga ada menyebut bahawa Anwar Ibrahim telah hilang kredibili sebagai seorang pemimpin. Segala pendedahan dan penjelasan RPK kepada TV3 amat terang dan nyata sekali bahawa Anwak memang tiada kredibiliti untuk menjadi pemimpin. 

Bagaimana mahu menjadi Perdana Manteri untuk mentadbir sebuah negara jika untuk mentadbir dan mengurus sebuah parti pun Anwar tidak mampu.

Harus diingat RPK sudah dua kali ditahan ISA dan juga rakan rapat Anwar. RPK sudah mula membelakangi Anwar. Kenapa ramai orang yang pada mulanya menjadi pengasas Parti Keadilan dan juga kawan baik Anwar meninggalkan perjuangan yang mereka asaskan... Di mana silapnya perjuangan yang dulunya mereka cuba tegakkan...???

Renung-renungkan dan selamat beramal...
Berani kerana benar...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. oleh kerana dia dah buat lapuran, maka polis pun akan ambil kes ini dan tunggu je siasatan selesai. kalau dah Anjing, kalau x makan, dihidunya bangkai. tapi ini orang, bukan je hidu, dijolok terus. penyokong PKR dari PAS, sedar2 lah diri ye, xder maknanya sokong ANUgerah kotor ni...

    ReplyDelete