» » » » » » » MELAYU CALON DAP!!!


Diberitakan semalam bahawa DAP akan mengambil orang Melayu untu menjadi calonnya dalam PRU 13 akan datang. Semakin menjadi-jadi nampaknya parti biadab ni.

Kepada orang Melayu yang menjadi ahli dan mungkin bakal menjadi calin untuk DAP dalam PRU 13 nanti adalah contoh orang Melayu yang mewarisi Si Kitol dan Raja Mendaliar.

Orang Melayu jenis ini merupakan duri dalam daging dan musuh kepada perjuangan bangsa Melayu itu sendiri. Orang Melayu jenis ini tidak patut mendapat segala kelebihan yang diberikan kepada bangsa Melayu dan Bumiputra dalam perlembagaan.

Mereka tidak berhak kerana mereka menentang perjuangan orang Melayu dan Bumiputra dalam memastikan kuasa dan hak-hak Melayu dan Bumiputra dalam perlembangaan terus terbela. Mereka menyokong dan menjadi ahli DAP maknanya mereka mendokong perjuangan DAP untuk "Malaysian Malaysia". Mungkin mereka lebih rela Islam dan Melayu terus diperlekehkan.

Begitu juga Melayu PKR dan PAS. Mereka juga tidak layak untuk terus mendapat segala nikmat yang telah termaktub dalam perlembagaan kepada orang Melayu kerana mereka tidak mendokong perjuangan bangsa mereka sendiri.

Bersekongkol dengan DAP bermakna menyokong perjuangan dan ideologi DAP. Sesungguhnya orang yang menyokong DAP adalah orang Melayu yang tiada prinsip dalam hidup dan mereka menggadaikan maruah bangsa dan Islam kepada perjuangan rasis DAP.


'SELAMI JIWA, RAWAT ROHANI, PERKASA PERIBADI"

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply