» » » » Usaha Gugat Kepimpinan "Ulama" PAS...


Dengan berslogankan matlamat untuk tidak lagi menjadikan PAS sebagai sebuah parti lama, parti serban dan jubah, suara-suara menuntut perubahan kepimpinan dikatakan semakin kuat kedengaran.

Golongan yang dilihat sebagai puak Erdogan dalam PAS mahu pemilihan kali ini menjadi titik tolak serta manifestasi kepada corak kepimpinan secara keseluruhan.

Bekas Ahli  Jawatankuasa Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Ghazali Ahmad menyifatkan, pemilihan parti itu menyerlahkan percaturan kumpulan yang condong kepada Anwar Ibrahim melaksanakan strategi mereka.

Anwar Ibrahim adalah punca kepada segala kekalutan yang sedang melanda PAS sekarang. Anwar Ibrahim juga telah menjadi punca rakyat terutamanya orang Melayu sudah mula hilang kepercayaan kepada PAS.

Ini adalah kerana pada anggapan mereka jika mereka mengundi PAS seolah-olah mereka menggadai maruah bangsa dan agama mereka kerana Anwar menyokong PLURALISME agama. Ini bermakna menyokong PAS berarti menyokong Pluralisme agama....

"SELAMI JIWA, RAWAT ROHANI, PERKASA PERIBADI"

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply