» » » » » » » Kempen Anti Islam Bersih Guna Melayu


(Malaysian Insider) Zul Nordin berkata Melayu akan melemahkan diri mereka sendiri jika mereka biarkan diri mereka dipergunakan oleh pengerusi kempen Anti Islam  melalui Perhimpunan Bersih yang akan di adakan bulan depan.

Adakah orang-orang Melayu Islam terutamanya fanatik-fanatik PAS dan PKR masih belum sedar akan permainan para orientalis ini untuk melemahkan dann seterusnya menghancurkan Islam di bumi Malaysia ini dengan menggunakan orang Islam sendiri sebagai senjatanya.

Apa yang mereka ingin lihat ialah orang Islam bergaduh sesama sendiri dan usaha mereka itu sudah menampakkan hasilnya. Perhimpunan bersih yang bakal diadakan itu telah mendapat sokongan penuh daripada PAS melalui Timbalan Presidennya iaitu Mat Sabu. Manakala PKR pula melalui "Punai-Sihatnya" yang gilakan jawatan nak jadi Perdana Menteri.

Bangkitlah wahai Melayu Islam sebelum terlambat...

Buka minda, buka hati, telusuri keagungan-Nya...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply