» »Unlabelled » 18 SX: Video Seks... Anwar Kantoi...

Adengan Ranjang Yang Tidak Ingin Kita Lihat





Ini lah Video yang menjadi ketakutan kepada Dato Seri Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan seluruh kepimpinan Pakatan Rakyat terutamanya kepimpinan PKR.

Video di atas menjelaskan kepada kita semua satu persatu Isu yang di kaitkan dengan Skandal Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim yang mana sehingga kini Anwar Ibrahim masih lagi Gagal menjawap setiap soalan yang di ajukan kepadanya baik dari wartawan mahupun Rakyat Malaysia khususnya.

Johari Abdul meredah sehingga ke Thailand dalam membuat Dokumentari mengenai teknik tempelan muka yang kononya mendakwa pelaku dalam video seks tersebut bukan lah Dato Seri Anwar Ibrahim sebaliknya orang yang telah di Make Up Muka nya menyamai Anwar.


Di anggarkan RM150 ribu wang di gunakan bagi menghasilkan Video Dokumentari oleh Anwar Ibrahim dan itu pun dapat di jimatkan sedikit apabila menggunakan Johari Abdul sebagai pengacara Dokumentari tersebut.

Video yang di keluarkan ini hanya 14 minit 52 Saat ini tidak memerlukan Modal sepertimana yang Anwar Ibrahim peruntukkan untuk menafikan dirinya sebagai pelaku Video Seks.

Rakyat Malaysia perlu jelas bahawa Kelapan Lapan Elemen yang di nyatakan di dalam Video di atas tidak dapat di sangkal langsung oleh Dato Seri Anwar Ibrahim mahupun Johari Abdul. Apatah lagi Wan Azizah yang di lihat cuba melindungi perbuatan Songsang suaminya walaupun tahu Pelaku video tersebut adalah suami beliau.


Ini lah yang sewajarnya Rakyat Malaysia renungkan, apakah orang seperti Anwar Ibrahim ini kita perlu julang sebagai pemimpin? Apakah orang seperti Pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain kita perlukan sebagai wakil rakyat kita? Jelas mereka menipu dan membohongi Rakyat Malaysia dan tidak Gentleman sebagaimana pemimpin di negara Barat.

Di harapkan Seluruh Rakyat Malaysia dapat menyebarkan Video di atas kepada sesiapa sahaja yang masih lagi merasa sangsi dan Curiga bahawa Pelaku dalam Video Seks tersebut adalah :
DATO SERI ANWAR BIN IBRAHIM.



Kesimpulannya: Anwar Ibrahim KANTOI


Psssttt....mantap Video ni beb, ada nak berhujah mengenai Video di atas? ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Source: Papagomo.com

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply