» » » » » » » PANAS: Pesanan buat DUMC...!!!


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
1. Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai orang-orang kafir!"
2. "Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah;"
3. "Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) Yang aku sembah;"
4. "Dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah."
5. "Dan kamu pula tidak pernah menjadi penyembah Tuhan yang aku sembah,"
6. "Bagi kamu agama kamu dan bagi aku agamaku."

-Surah Al-Kafirun-

NOTA;
Ini bukan tafisirann kepada surah di atas...
Manusia boleh membohongi manusia tapi ingatlah manusia tidak akan mampu membohongi Allah. Apa yang nyata DUMC pasti tidak akan mengaku apa yang telah dilakukannya. Penafian itu satu kepastian. Masalahnya ialah kenapa agaknya seorang MB beragama Islam tanpa usul periksa telah memohon maaf kepada gereja atas apa yang berlaku. Sepatutnya gereja yang wajib memohon maaf kepada umat Islam kerana mengadakan uapacara seumpama itu. Yakinlah bahawa Allah sentiasa berada dipihak yang benar. Ana tidak mahu bersekongkol dengan manusia yang menyokong murtad dan menghina Islam. PAS sudah hilang maruahnya sebagai pejuang Islam kerana tamakkan kuasa. Kepada PAS rakyat akan tunjukkan jalan keluar pada PRU 13 nanti.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply