» » » » » Antara maruah dan perjuangan PAS...

Dimana agaknya maruah pemimpin dan penyokong PAS yang dulu seluruh pelusuk dan ceruk kampung di jajanya pelaksanaan hukum hudud, penubuhan negara Islam dan macam-macam lagi sehingga pelbagai perkara yang dilakukan oleh orang UMNO semuanya salah di mata mereka.

Ana bukan ingin mengungkit tetapi sekadar untuk ingat memperingati...

Ada yang solat 2 imam, kenduri orang UMNO tidak pergi, sembelihan orang UMNO tak boleh makan, bernikah dua kali dan macam-macam lagi. Sehingga ada yang menuduh kononnya orang UMNO itu kafir.

Hari ini segala apa yang mereka tohmah dan tuduh telah kembali kepada mereka. Di mana letaknya maruah mereka??? Kalau dulu mereka kata tidak boleh menyokong UMNO kerana bekerjasama dengan orang kafir iaitu MCA dan MIC. Tetapi kini yang telah mereka lakukan dengan DAP. Bukan sahaja bekerjasama dengan orang kafir malah mereka telah menggadaikan seluruh maruah dan menolak prinsip perjuangan mereka. Mengebepikan prinsip perjuangan negara Islam ala PAS kerana inginkan sokongan DAP yang nampak lantang mempertahankan prinsip perjuangan mereka... Di mana letaknya maruah PAS..???

Kepada rakyat atas pagar... renungkan, fikirkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply