» » » PANAS: HARAM SOKONG DAP!!!???


Umat Islam diingatkan supaya tidak menyokong DAP kerana ia adalah haram dan berdosa memandangkan parti itu secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta hukum hudud.

Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Saamah (gambar) menegaskan, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama dengan DAP kerana ia akan turut membawa kemenangan kepada parti tersebut.

Beliau menegaskan agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional (BN) yang digolongkan sebagai bukan kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan Umatnya.

Abdullah menyeru umat Islam supaya tidak memberi sokongan kepada PAS kerana tidak mahu keluar daripada pakatan pembangkang dengan menyokong UMNO dan BN supaya orang Melayu dan syiar Islam terus dimartabatkan.-utusan 8/8/12


About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply