» » » » Penindasan bersistematik ala DAP!!!???


Kita semua tahu semenjak negeri Pulau Pinang diperintah oleh regim DAP,suasana sudah berubah sama sekali.Daripada merobohkan rumah orang kampung,mencuri tanah,zalim hinggalah kepada menghalang peniaga kecil mencari rezeki.


Kesemua ini adalah hasil arahan daripada regim DAP yang begitu tegas,zalim dan double standart terhadap para peniaga kecil melayu.Adalah tidak mengejutkan para peniaga melayu ini mengamuk apabila berlakunya double standart dan ketidakadilan yang dilakukan oleh regim DAP terhadap mereka.


Kenapa semenjak akhir akhir ini regim DAP makin kerap melakukan operasi merampas dan menghalang para peniaga kecil melayu daripada berniaga.


Anda harus tahu Pulau Pinang diperintah mengikut gaya dan acuan PAP Singapura.Guan Eng mengarahkan agar pihak MPPP untuk membuat lawatan sambil belajar ke Singapura. Ini bertujuan untuk belajar bagaimana kerajaan Singapura mengawal dan mengurus perbandaran.


Dalam masa yang sama mereka akan diberi penekanan bagaimana untuk mengawal peniaga gerai gerai haram yang tidak berlesen.Kita semua tahu pengerai berbangsa cina akan diberikan kelonggaran dan diberikan lesen untuk menghalalkan mereka berniaga.


Kita semua tahu peniaga peniaga cina ini sangat pengotor dan membuka gerai mereka sesuka hati hingga menyesakkan lalu lintas,tindakan MPPP menutup jalan di NewLane (klik sini)adalah salah satu bukti bagaimana mereka menghalalkan perniagaan orang cina dalam masa yang sama peniaga melayu dihalau dan gerai dirobohkan. Sambung baca...


About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply