» » » Apa Skandal panas YB PAS Terengganu???




Sebut sahaja PAS, pasti tergambar golongan manusia berimejkan jubah, serban, kopiah dan segala-galanya baguslah kononnya. Tidak bermaksud untuk menghina sunnah dan budaya sesuatu bangsa mahupun kaum tetapi untuk menceritakan tentang pepatah jangan menilai buku dari kulitnya.

Satu lagi imej yang tidak dapat dielak dan dipisahkan oleh pemimpin pembangkang terutamanya PAS ialah imej manusia bernafsu serakah yang maha besar.

Masakan tidaknya satu demi satu skandal yang memualkan dan memalukan dibongkar.

Seorang penyokong tegar PAS di Terengganu,  menceritakan bahawa dia telah di khianati oleh seorang YB PAS, malahan menjadi mangsa dengan keadaan yang teramat sedih & menderita apabila isterinya telah dirampas oleh YB PAS tersebut.


Apa berlaku kepada penyokong tegar PAS ini apabila isterinya telah ditawarkan untuk bekerja kepada YB PAS  ini bagi menjaga isteri adun tersebut yang sedang sakit ketika itu kerana komplikasi penyakit darah tinggi pada September 2011.

Diceritakan juga isterinya telah memohon cerai daripada penyokong PAS terbabit semata-mata untuk berkahwin dengan YB PAS tersebut. Isterinya telah menuntut fasakh di Mahkamah Syariah Hulu Terengganu.

Yakinlah Allah itu Maha Besar. Tiada kemungkaran yang dapat disembunyikan dari pengetahuanNya.

Berita dan bukti lanjut akan menyusul nanti.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. ye dok ? berat nanang sungguh ..

    http://www.mieneaststar.com/

    ReplyDelete