» » » Majlis Ulama Pas Sekandang Manusia Makan Bersuap !!




Nama majlis ni kalau kita sebut..pergHHH..umpama satu majlis yang d mana dalamnya manusia yang warak..alim..zuhud..dan segala macam lagilah..kononnya...hehe

Kononnya bertindak memandu dan menasihat ahli parti cap bulan..termasuk Presiden dan Mursyidul Am la kot haha..ke setakat ahli parti yang level Mat Sabu dan ke bawah atau Mat Sabu juga terkecuali dari d nasihati keraja kedudukannya sebagai orang No 2 parti ?

Tugas majlis ni pun amat kabur d sisi ahli..untuk apa d wujudkan dan apa impak pada parti atau kumpulan ini hanya berselindung d sebalik nama "majlis" sedangkan mereka ini hanyalah sekelompok manusia yang bertugas sebagai penceramah atau pembaca kitab antara waktu maghrib dan isyak ?

Kalau majlis ini ditubuhkan nak bersaing dengan Majlis Fatwa Kebangsaan maka tak masuk akal..ahli majlis ni bukan semuanya ustaz taraf PhD..malah tidak semua ustaz..sekadar label "ustaz" politik yang kerap naik pentas ceramah dan hina UMNO BN setiap kali ceramah..maka dapatlah title Ustaz !

Sebenarnya "Majlis" ini samalah dengan nama AJK pada setiap pertubuhan atau kalau peringkat Kebangsaan maka ianya adalah Majlis Kerja Tertinggi atau AJK Pusat sahaja..puok kera ni letak nama Majlis tu supaya bunyi alim sikitla hehe..

Nak tegur Nik Aziz tak berani..nak tegur hadi awang jauh sekali..nak nasihat Mat Sabu..huhu telor kecut masuk ke dalam..yang puok majlis ni buat..sokong Presiden..sokong apa juga Nik Aziz kata sebab nik Aziz mursyid hahaha boddo wehh..

Kalau d perhatikan elok-elok, puok yang ada dalam majlis ni semuanya bukan berkereta kecil..aakj ulang lagi sekali..BUKAN KERETA KECIL...hehe perati elok-elok dan jubah yang mereka pakai bukan yang murah !! Gaya turun kereta lagak bagaikan gebenor..kalah wakil rakyat..kalah ahli Parlimen kalau perati jam di tangan huhu..

Apa yang keluar dari mulut puok majlis ciptaan ini hanyalah politik
Apa yang keluar dari mulut manusia yang berlakun ini hanyalah politik
Apa yang keluar dari mulut kumpulan manusia otak karat ini hanyalah politik

Hari ini mereka bercakap lain..esok akan kata lain..lusa makin tak sama..akhirnya mati dalam hina kerana lidah biawak dan munafik.. klik sini

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply