» » Ancaman jika Dap menang besar?

Semalam kawan ana menghantar satu mesej panjang dalam whatsapp. Beliau melahirkan kegusaran jika paktan menang dan DAP mengusai jumlah kerusi yang besar.

Ikuti mesej2 seperti di bawah:

Yg aku paling bimbang dap wujudkan suasana rusuhan 13 mei utk beri ruang negara diserang. Penghapusan etnik melayu ... spt Bosnia.

Byk perkara yg memberi klu kpd hal ini .... Marx Syabu menunding kearah polis utk membela komunis. Marx syabu jadi anjing dap dlm hal itu. Kerana chin peng adalah bapa saudara ngar kong ming.

Kita juga harus alert.... kes 16 sept yg lalu, pudin pkr; broker politik dap .... kemampuan dap utk arah pkr mbeli bebrpa calon secara sorang sorang ....

Utk beli sorang usd1juta ..usd10 juta atau usd20 juta pun tiada halangan pd mereka.... kalau 222 parlimen x usd 20 juta tu = usd4440 juta shj. Amrica tak kesah bab duit sebab depa cetak siang mlm tanpa apa apa sandaran pun spt apa yg Tun M dedahkan.  Usd diguna serata dunia tanpa perlu balik semula ke negara asalnya. Hanya duit duit yg lusuh je kembali ke Amrica.

Bila bab duit .... betul ker sejumlah ... usd20juta .... aku sorang je .. kalau jadi ahli parlimen sepenggal pun nasib baik tapi ini usd20juta ... fikir pjg boss .... kadir keling cuit cuit pulak .... angkat angkat .... mereka tak kisah bab duit yg penting agenda mereka jalan ...

Cuba anda bygkan .... hadi awang gugurkan hudud...gadai nama Allah ... kerana mereka dah dibeli pun ..... yg suka sex .... dirakam dan diblackmail ....cer tengok bagaimana Nizar lilin sanggup durhaka? Sesuatu yg kita tak sanggup buat pun ada org buat jika terdesak.

Jika pelaburan beribu juta usd .... anda pun boleh bayar ..... bila ada kuasa boneka .... minyak kan ada .... itu nanti disedut mcm mkn siput sedut je ...

Kalau kita keras mcm sadam husin ... peranglah ....tapi tak menang ... puok pas tengok kita mcm taik .... amrica bagi senapang dan peluru foc je kat sesat tu .... org dah sesat ... yg kita ni dicap kapir .... Bosnia ... perlu diambil pengiktibaran .... Org Bosnia sebut pas tu anjing ler....

Itulah tadi luahan kebimbangan seorang kawan jika Dap menjadi raja. Fikir2kanlah...

About Detektif Conan

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Banyak yang mungkin akan menjadi kebenaran seperti apa yg saudara kita bimbangkan tu. syaitan rasist dap akan ajar org2 melayu cukup2, bukan umno saja tapi semua termasuk pas dan pkr yang tak berapa nak melayu tu pun.

    ReplyDelete