» » Berita panas dari Kedah... Misi menumbangkan Azizan

20 feb 2013 lebih kurang jam 10.30 pagi di kompleks pas kedah batu 9, satu demonstrasi anjuran dewan ulama pas kedah telah diadakan. Demonstrasi diadakan bagi menolak azizan razak sebagai mb kedah.

Kalau betullah berita yang dc terima ini maka betullah Pas Kedah masih menghadapi krisis kepercayaan dan keyakinan dalam carta pentadbirannya.

Ini menunjukkan bahawa Pas sendiri yang kononnya mempunyai pemimpon yang hebat tidak mampu menuelesaikan masalah dalaman parti itu sendiri.  Bagaimana pula Pas sebagai parti yang bercita-cita merampas Putrajaya ingin mentadbir kerajaan persekutuan.

Yakinlah dengan pelbagai masalah yang dihadapi oleh negeri-negeri yang ditadbir pembangkang, mereka tidak layak untuk menggantikan kerajaan BN. Lebih-lebih lagi pakatan pembangkang sendiri menghadapi krisis kepercayaan antara mereka.


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments: