» » » Episod 2: Bumbung Stadium Runtuh Lagi...


EPISOD KEDUA STADIUM GONG BADAK..

PUAK PAS NAK TUDING KEPADA KERAJAAN BN, TERKENA ATAS BATANG HIDUNG RAJA BAHRIN


Nampaknya, Raja Bahrin ‘double dukacita’ hari ini...bila semua peniaga kedai payang sokong MB .


Lepas tu Bumbung Stadium warisannya di Gong Badak itu yang sedang dicabut oleh pekerja, tiba-tiba terhembab jatuh.


Bukan bumbung baru yang hendak dibina terhempas, tetapi bumbung lama yang dicadang dan dilakar oleh arkitek bernama Raja Bahrin, saki bakinya di bahagian selatan stadium, ketika proses mencabutnya dijalankan oleh pekerja binaan.


Maka makin sasau lagilah beliau lepas ini. 


Penyokong Pas yang ghairah ke stadium itu pagi ni, untuk spin isu tidak menyedari bahawa bumbung itu sebenarnya warisan Raja Bahrin yang jadi puak dia (ahli Pas) sekarang.


Sebab tu kelibat Raja Bahrin pun tidak kelihatan walaupun ada penokong Pas ke sana.

Sebenarnya pekerjaan binaan sedang membuang binaan yang direkabentuk oleh Raja Bahrin tu bagi dibuat baru.
Tetapi oleh kerana bumbung yang direkabentuk oleh Raja Bahrin itu memang jenis tidak selamat dan stabil, dalam usaha membuang sisa sisa yang masih ditinggalkan ia tiba-tiba merudum.


Oleh itu selepas ini kita nasihatkan para kontraktor dan pekerja dan pemantau kerja-kerja mencabut bumbung dan binaan yang tak selamat hasil lakaran Raja Bahrin itu perlu lebih berhati-hati.


Jadi pihak Pas yang cuba membuat propaganda ke atas perkara ini tidak menyedari mereka sebenarnya sedang MENYERANG RAJA BAHRIN....rakan baru mereka sendiri dalam PAS!!!


 klik SINI dan SINI

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply