» » Gambar manusia beriman berbogel???

Salam semua..

Setelah usaha untuk menggagalkan program jelajah janji ditepati pagi tadi, hanjing2 pas, pkr dan dap sekali lagi telah membuat kacau di Pulau Duyong bwehamporan dengan Riyaz Heritage.

Pelbagai slogan dan kain rentang berbaur fitnah dipamerkan.

Tidak padan dengan cara berpakaian yang berimej Islam tetapi dalam hati siapa yang tahu. Hati penuh dengan kebencian, hasad, dengki dan dendam. Perangai langsung tidak menggambarkan imej Islam yang sejati.

Apabila ditanya datang dari mana. Ada yang berbohong apabilaengatakan orang tempatan. Tetapi apabila ada orang Umno yang kenal menegur sikapnya yang berbohong langsung nerunah2 air muka menampakkan perasaan kemaluannya.

Puak2 ini langsung tidak faham maksud menghormati orang lain dalam erti kata yang sebenarnya.

Apa yang penting hajat nafsu ammarah mereka tercapai.  Inilah jadinua apabila suka bersahabat dengan syaitan sebagaimana yang Nik Aziz pernah katakan. "Dengan syaitan pun dia akan berkawan demiengalahlan umno".

Yakinlah walaupun mereka berpakaian menutup aurat, adakah orang yang seumpama ini boleh dikategorikan orang2 yang beriman.

Maafkan saya jika terasa dan ada khilaf dari pihak saya. Ahaks...

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply