» » » PAS dan Balak???




Tidak ada apa yang mampu dilakukan selain menggeleng-gelengkan kepala melihat bagaimana kerajaan PAS Kedah memusnahkan negerinya sendiri.

Oleh itu, tidak hairan ramai yang mengesyaki bahawa PAS Kedah sememangnya tidak berniat atau tidak mengharapkan akan diberi mandate untuk mentadbir Kedah lebih dari sepenggal.

Mungkin kerana itulah dalam masa 4 tahun ini, PAS Kedah telah mengaut sebanyak mungkin keuntungan dengan merebut serta mencipta apa saja peluang untuk mengkayakan diri sendiri dan kroni masing-masing.

Bukit-bukit gondol akibat pembalakan tidak terkawal menjadi bukti bahawa PAS tidak pernah melihat ke hadapan, tetapi sekadar memikirkan keadaan semasa iaitu dalam masa sepenggal pemerintahan sahaja.  Bagi PAS, Apa yang berlaku selepas penggal ini bukan lagi masalah PAS, tetapi BN kerana apa yang penting, semua pemimpin dan kroni mereka telah pun kaya.

Mungkin, sekurang-kurangnya itulah yang difikirkan oleh exco-exco dan pegawai-pegawai di dalam pentadbiran negeri dan syarikat milik kerajaan negeri Kedah. klik sini

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply