» » TERKINI: Orang Pas serang pejabat UMNO?

Ekoran daripada kejadian poster Haji Hadi di Pekan Kedai Buluh di simbah dengan cat merah yang diyakini oleh pelbagai pihak ianya dilakukan oleh penyokong PAS sendiri, Bangunan UMNO Bahagian Marang telah diserang dengan cat merah dan dalang utama yang melakukan perkara tersebut diyakini dilakukan oleh puak-puak khawarij Pas Marang sebagai satu tindakan membalas dendam serangan cat di Kedai Buluh yang juga dilakukan oleh puak-puak mereka sendiri.

Setelah dc membuat siasatan orang UMNO tiada kepentingan melakukan kerja yang tidak bermaruah itu melainkan ianya dilakukan oleh orang Pas sendiri. Apatah lagi ianya berlaku di kawasan kubu kuat Pas yang semetinya orang Umno tidak akan melakukan perkara yang boleh mengancam nyawa sendiri.

Kejadian di bangunan Umno itu juga disyakki didalangi oleh puak-puak Pas juga kerana orang Umno tidak akan sekali-sekali mengotori bangunan milik Umno Marang tersebut.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply