» » » Ulama' Pro PAS Halalkan LIWAT???


GEMPAR!!!!!

Nauzubillah!!!!

Inilah yang boleh saya katakan apabila mengetahui Asri mengatakan ada ulama menghalalkan liwat. Sedangkan hukum nya sudah jelas, hatta kanak-kanak tadika pun tahu.


Saya tidak berbohong, saya naqal dari anak murid Asri sendiri iaitu Masri yang dipostkan dalam forum Wahabi yang dah tak terkenal iaitu al Ahkam.net. Thread asal tersebut telah pun dipadamkan kerana saya tidak menjumpainya lagi. Saya membaca thread tersebut kira-kira setahun yang lepas. Tak percaya ? Sila lihat screen shot itu sendiri.


Hukum meliwat adalah haram didalam Islam dan sesiapa yang menghalalkan liwat dihukumkan murtad.

Kita juga maklum tokoh terkenal mereka Abd Rahman Dimasyqiyah pernah dibuang dari Azhar kerana terlibat dalam kesalahan liwat yang menjijikkan ini.. Lagi KLIK SINI

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply