» » » YB Paka: Kisah Gambar PANAS Dalam Majalah..!!


Alhamdulillah selesai sudah temubual dengan Yb Zakaria @ Arifin bin Abdullah yang juga merupakan Adun Paka. Nampak keikhlasan beliau ketika menjawab soalan berkaitan masalah rumahtangganya yang sedang hangat diperkatakan sekarang dan isu rumah kotak.

Nasihatnya ialah biarlah beliau yang menyelesaikan permasalahan rumahtangganya tak payahlah orang lain terutamanya puak-puak pas mengambil kesempatan untuk menjatuhkan kredibiliti beliau dan parti yang didokongnya iaitu UMNO.

Tidak menjadi kesalahan untuknya berkahwin satu, dua mahupun tiga dan ia tidak salah sari segi syarak.
"Saya tidak mencari wanita di bilik 121, saya tidak memberi kaunseling pukul tiga pagi di hotel di kuantan. Saya tidak mencari chinadoll seperti pemimpin politik yang lain."

"Isu Adun PAS Kelantan yang bercerai tidaklah sehebat isu yang sedang dihadapi oleh saya. Kenapa masalah saya ini diperbesarkan sebegini rupa Nampak sangat media terutama sinar sedang berusaha untuk menjatuhkan saya dan sekaligus menjatuhkan UMNO." Katanya.

Saksikan video sensasi ini.

Video Panas 1-Rumah kotak
Video Panas 2-Kisah Mastura


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply