» » Angggota terselamat...

Terkini : Di percayai seorang anggota  berjaya selamatkan diri daripada perkampungan Air simulu samporna, Sabah daripada di bunuh oleh pemberontak Sulu yang terperangkap di perkampungan Simunul Semporna Sabah.

Menurut anggota yang terselamat itu, masih ramai lagi anggota terperankap di perkampungan Simunul . Sebahagian daripada anggota  antaranya sudah mati di penggal kepala hidup-hidup dan di tembak mati oleh pemberontak sulu.

Di percayai juga ramai daripada anggota yang terkorban masih belum dapat di keluarkan daripada perkampungan air itu disebabkan oleh pemberontak masih lagi menguasai keseluruhan kawasan itu.

Gambar disebelah yang di ambil daripada telipon anggota yang terselamat itu menunjukkan anggota yang terkorban dan masih lagi berada di kawasan perkampungan air simulu samporna ,Sabah. maklumat lanjut klik SINI

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply