» » » LAHAD DATU: Gambar-gambar istimewa (part2)

TUNGKU (LAHAD DATU), 19 Februari- KAWALAN KETAT… Seorang anggota komando mengawal ketat sempadan Kampung Tanduo yang terletak kira-kira 20 kilometer dari sini di sini. Selasa lepas, pasukan keselamatan menemui sekumpulan warga asing bersenjata berpakaian tentera mendarat diTUNGKU (LAHAD DATU), 19 Februari -- KAWALAN KETAT… Seorang anggota komando mengawal ketat sempadan Kampung Tanduo yang terletak kira-kira 20 kilometer dari sini di sini. Selasa lepas, pasukan keselamatan menemui sekumpulan warga asing bersenjata berpakaian tentera mendarat di pesisir Lahad Datu dan polis telah mengenal pasti kumpulan warga Filipina yang mendarat di Kampung Tanduo itu sebagai pewaris berketurunan 'Raja Sulu' dari Selatan Filipina pesisir Lahad Datu dan polis telah mengenal pasti kumpulan warga Filipina yang mendarat di Kampung Tanduo itu sebagai pewaris berketurunan 'Raja Sulu' dari Selatan Filipina.

TUNGKU (LAHAD DATU), 4 Mac -- Menteri Pertahanan Datuk Seri Zahid Hamidi bersama Menteri Dalam Negeri Datuk Hishammuddin Tun Hussein diberi kawalan ketat sebaik tiba dengan helikopter Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) di Komtek Sahabat 16 Batalion 17 Pasukan Gerakan Am (PGA) dekat sini. Mereka tiba pada 12.15 tengah hari dengan menaiki helikopter Polis Diraja Malaysia dari Lapangan Terbang Lahad Datu dan terus ke Komtek Sahabat 16 Batalion 17 Pasukan Gerakan Am bagi mendengar taklimat keselamatan pencerobohan Kampung Tanduo.


PORT DICKSON, 2 Mac -- Anggota tentera darat yang lengkap berpakaian konsep perajurit masa hadapan berdiri megah di hadapan kereta perisai terkini Tentera Darat sempena Sambutan Hari Tentera Darat Ke-80 yang diadakan di Pusat Latihan Tentera Darat (PUSASDA) di sini.


BESUT, 1 Mac -- Gambar Inspektor Zulkifli Mamat, 30, yang terkorban dalam insiden serangan di Kampung Tandou, Lahad Datu, Sabah. Beliau meninggalkan seorang isteri Noraziah Nor, 29 seorang guru di Ipoh serta dua anak lelaki berumur setahun dan lima tahun dan kini isterinya sedang mengandungkan anak yang ke tiga.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply