» » » LAHAD DATU: Misuari minta duit nak beli peluru?


Gambar Bertarikh 17/7/2012, Pertemuan Anwar dengan Nur Misuari tidak lama sebelum insiden pencerobohan militan Sulu. Read More..

Fitnah? Apakah ianya sekali lagi fitnah ke atas manusia superhebat Anwar Ibrahim? Apakah ini semua propaganda UMNO nak menjatuhkan Anwar Ibrahim?

Nampak gayanya UMNO tidak sudah sudah nak menganiaya Anwar Ibrahim, sejak dulu sampai sekarang Anwar Ibrahim menjadi mangsa seksaan pihak UMNO.

Jika dulu UMNO seksa Anwar Ibrahim dengan suntikan RACUN Arsenik, Suntik darah HIV AIDS dan macam macam lagi demi nak mematikan langkah Anwar Ibrahim.

Syukur atas kehebatan manusia hebat yang digelar ANUGERAH TUHAN segala Racun Arsenik dan suntikan HIV AIDS tidak mengapa apakan manusia superhebat Anwar Ibrahim ini yang kita dapat lihat sihat sehingga ke hari ini.

Gambar diatas merupakan gambar pertemuan Anwar Ibrahim dan Misuari ketua Penceroboh di Lahad Datu yang telah membunuh 8 orang pasukan keselamatan kita yang terdiri dari Pasukan Polis Di Raja Malaysia. Gambar yang mana diperolehi dari akaun Twiiter Anwar Ibrahim Fan Club sendiri.

Apakah ini akan dikatakan Fitnah ataupun propaganda UMNO nak menjatuhkan Anwar Ibrahim? Apakah Anwar Ibrahim akan menafikan butiran kejadian ini yang diupload oleh kelab peminat nya sendiri?

Apa yang pasti segala galanya telah Anwar Ibrahim rancangkan sepertimana yang berlaku tahun tahun sudah dimana Anwar Ibrahim merancang beliau diberikan Racun Arsenik dan Suntikan HIV AIDS oleh UMNO walhalkan sehingga ke hari ini beliau masih bernyawa dan masih gagah membalun Jubor anak anak muda Gay jamban. Klik SINI

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply