» » » Lahad Datu: Sah Anwar dalang?


Salam perpaduan dan keamanan...

Kali ini DC nak kongsi satu video yang dikirimkan oleh sahabat DC untuk tatapan kita semua. Nyanyian "Tanya sama Najib Apa sebab goyang, nanti jawab Najib Sabah nak hilang"

Anwar sudah lama menyanyikan lagu ini di setiap ceramah yang dia pergi. Sebelum dari peristiwa berdarah di Lahad Datu lagi Anwar menyanyi lagi ini.

Apa maknanya semua?

DC tidak mahu mengulas panjang kerana DC yakin semua pembaca faham dan tahu berfikir secara rasional.

Adakah kita mahu pemimpin dayus seperti ini menjadi Perdana Menteri? Sekiranya maka akan rosak binasalah negara yang sayangi ini. Sungguh besar nafsu makhluk ini. Sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan kuasa yang sedikit dan sementara itu.

Hari ini kita mungkin mampu bergelak ketawa tapi yakinlah tidak mustahil jika kita tidak bersyukur dengan nikmat keamanan yang kita nikmati hari ini, suatu hari nanti kita akan menangis tidak ber air mata.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Ada pihak yang nak sabah dan sarawak keluar dari malaysia sehingga adakan video SABAH SARAWAK KELUAR MALAYSIA yang kononnya dari rakyat negeri tersebut,,, lepAs tu ada pulak waris sultan sulu tuntut sabah,, time2 dekat PRU13, mesti ada dalang,,, pihak yang benar2 nak sabah dah sarawak kluar,,, maklum la sabah sarawak aset BN.... tanpa sabah sarawak peluang untuk menjadi perdana menteri pertama bukan dari BN akan menjadi realiti....

    ReplyDelete