» » Surat terbuka dari rakyat kepada perajurit tanah air...



"Ari saya sedar kita harus berterima kasih pada pihak keselamatan negara kita. Sewaktu nak solat Subuh pagi tadi saya melalui satu kawasan yang biasa saya lalui ke masjid. Ternampaklah saya pihak keselamatan kita sedang berada di dalam khemah dalam kedinginan pagi bersengkang mata bersama senjata di tangannya... Balik pagi still ada.. jam 10 am matahari dah naik still ada yang tak tahan tu saya nak solat zohor masa matahri di atas kepala dengan keperitan kepanasan tetap tabah di dalam khemah yang hanya dilitupi jaring hijau senjata still kat tangan... yang sedih saya lihat waktu azan maghrib dia orang solat di tempat yang sama... kesian sanga-sangat. Kita happy jalan dengan family makan, kerja, berbasikal, riadah, solat, beribadah dengan senang lenang kerana dia orang inilah yang bersusah payah untuk kita. Tiada kata seindah bahasa untuk pihak keselamatan negara kita. Moga Allah S.WT merahmati dirimu serta keluargamu..."

Ini kiriman daripada Rakan rakan Fan Page Admin untuk disebarkan kepada Semua rakyat Malaysia....Hiba dan terharunya Pasukan Keselamatan Negara Kita bertungkus lumus untuk menjaga Kedaulatan Negara....Amin. KLIK SINI.


About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply