» » Wan Azizah bakal mb Selangor?

Parti paling sengal d dunia..parti yang d tubuhkan hanya untuk kumpul manusia supaya kata dia tak liwat..ehh tak berzina dengan sapa-sapa termasuk dengan pelacur..parti yang d sumbat semua anak beranak supaya dapat simpati rakyat dan semuanya boleh jadi Wakil Rakyat walaupun baru saja tamat SPM..semua bini..ehh bini pun d sumbat sekali agar keseluruhan keluarga dapat gaji buta sepanjang hayat. Pencen bergaya..pencen sebagai Wakil Rakyat.

InsyaAllah kalau kita sama-sama panjang umur, kita boleh lihat bagaimana sekumpulan manusia yang memang kerjanya sakau duit dan membesar dengan cara tapaw duit parti akan taat..sujud dan setia pada parti ini. Kalah menang cerita nombor 10..yang penting boleh kaut apa yang Anwar dan ahli keluarga anwar tabur untuk mereka makan. kalau Nik Aziz dia kata..sapa yang ambil BR1M..LEMBU..hahaha sapa yang dok nga-nga tadah mulut untuk Anwar suap ni apa pula ?..

Strategi yang paling hina dalam perjuangan rakyat adalah strategi bertanding d mana kita suka..bukan bertanding d kawasan d mana kita d lahirkan, khidmat kepada rakyat d kawasan sendiri. Wakil Rakyat tak sama dan amat jauh dengan Gabenor. Ada puok kera kata kita bertanding d mana saja ni sebab Nabi saw pun hantar Sahabat-sahabat Baginda saw ke seluruh daerah dan negeri malah negara untuk sebagai Gabenor atau Duta. Bodoh tahap karat..semua tafsiran Sirrah Nabi saw d tafsir ikut tafsir akal lutut.. klik sini

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply