» » Mohd Mentor rogol saya - Zatul



Setelah lama mendiamkan diri, peserta program realiti Mentor, Zatul yang mendakwa dirinya dirogol oleh Mohd Mentor akhirnya memberikan kenyataan.

"Sekarang ini saya serahkan kepada pihak polis untuk menyelesaikan kes ini. Saya sudah ceritakan segala-galanya kepada mereka.

"Biarlah dia (Mohd) mahu membuat kenyataan buruk tentang saya atau tidak. Saya enggan mengulas panjang tentang perkara ini," katanya yang dipetik daripada  mStar Online.

Sebelum ini, Mohd telah di reman selama enam hari bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan, kerana kesalahan merogol. Namun, dibebaskan kerana tiada bukti yang kukuh daripada pihak polis. - Klik SINI

PS: kalau tidak ada gosip dan kontroversi bukan artis namanya

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

2 comments:

  1. hey zatul..knp kau x buat ujian dna Baby dlm perot kau tu anak sape! senang2 tuduh org rogol kau! ntah mamat gila seks mana yg rogol kau!!

    ReplyDelete
  2. Huhuhu...tu dia..peminat hardcore Mohd dah bersuara...!

    ReplyDelete