» » #PRU 13: MUSTAFA ALI TERUS MEMBISU..



Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali terus mengambil sikap 'mengunci mulut' berhubung isu penyebaran video seks yang dikatakan mirip beliau baru-baru ini.

Beliau yang kelihatan tenang seperti tidak ada apa-apa berlaku, bertegas untuk tidak memberi sebarang kenyataan terbaharu berhubung isu berkenaan ketika ditemui wartawan selepas menghadiri majlis pengumuman calon pakatan pembangkang Kedah di Kompleks Pas Kedah Kota Sarang Semut di sini malam tadi.

Sebaliknya, beliau mengulangi kenyataannya sebelum ini untuk menyerahkan kepada peguamnya, Asmuni Awi dan Hanifah Maidin melalui Tetuan Awi & Co. untuk tindakan lanjut berhubung rakaman video yang disebarkan sejak seminggu lalu itu.

Dalam pada itu, Mustafa juga menafikan khabar angin bahawa wujud cubaan menarik semula penyertaan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali ke dalam Pas.

Takut kerana salah berani kerana benar.

pepatah orang-orang dulu, senyap tanda setuju. Maka Mustaffa setujulah dengan pendedahan adegan ranjang dia tu?

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply