» » Rahsia kes liwat Anwar dan Pemandunya disebar secara rasmi!!!


Photo: Ini bukan aku yang kata, tapi kenyataan rasmi mahkamah..


http://anwaribrahimblog.com/wp-content/uploads/2008/10/kes_dsai_2004_pembebasan.pdf

pastu scroll ke page 42..

To summarise our judgment, even though reading the appeal record, we find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen...

Hanya kerana Azizan, mangsa rakus seks kunyit Anwar vavi lupa tarikh yang tepat bila dia d rogol maka semua dosa Anwar umpama gugur dan dia jadi suci ?

Maaf..aakj bukan nak persoal mahkamah..sekadar nak sahabat semua ambil masa baca lapuran Hakim d SINI

PS: Dalam kes Saiful Bukhari Azlan pula. Anwar terlepas daripada pertuduhan hanyalah kerana sampul yang berisi bahan bukti terbuka sedikit sahaja. Bukan kerana Anwar tidak melakukan kerja itu tetapi kerana dikatakan bahan bukti "tercemar" atau terganggu.

Jadi kepada rakyat Malaysia yang rata-ratanya "straight" pasti tidak mahu negara ini dipimpin oleh manusia yang "macam-macam" ini.

Diberitakan kes saman 100juta oleh Anwar ke atas Datuk Nalla sudah nak masuk mahkamah maka tunggulah pendedahan demi pendedahan oleh Datuk Nalla akan dakwaannya yang mengatakan bahawa Anwar seorang biseksual. Kepada yang tidak tahu biseksual bermaksud orientasi seks yang boleh main lelaki dan wanita.

Jadi kepada rakyat renung dan fikir-fikirkanlah.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. hahahaha..rakyat dah naik mual dgn isu ni. umporno dah takde isu lain ke?

    admin BANkami

    ReplyDelete