» » » Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu Penuh Dengan Parasit !! Mat Said Kena Tipu !!




Mat Said wajib bersihkan "Kesesatan" yang ada !

Kalau dah yakin Pas = Parti Ajaran Sesat maka Mat Said wajib 'clorox' kan kesesatan yang ada..dan ianya bermula d seluruh Jabatan yang d miliki Kerajaan Negeri. Sesat politik atau sesat agama..semuanya sama..SESAT !!

Bukan sekali dua aduan d buat..bukan setakat aduan dari dalam jabatan sendiri..malah aduan dari akar umbi..Mat Said kena dengar..siasat dan bertindak. Puok parasit ni pandai menyamar..depan angguk..belakang puok kera ni cakar dan tikam belakang.

Patutlah Azhar idrus bermaharajalela d surau dan masjid d bawah pentadbiran Kerajaan Negeri..tauliah bukannya ada tapi sakan dok mengajar..mengajar ilmu yang tak membina ummah..ilmu sekadar nak ketawa terbahak-bahak dalam surau dan masjid..Rumah Allah dah jadi gelanggang pak lawak..gelanggang sahabat iblis ! Banyak ketawa adalah kawan dan sahabat iblis..yang ni azhar tak nak bagitahu ? pooorahhhHH !!

Kelantan pun tak terima dia sebab tiada TAULIAH !



Sahabat aakj ada bukti, ramai pegawai dan ajk masjid adalah parasit parti yang sesat..siap ada gambar..siap ada nama penuh..parasit ini bukan saja dok mengajar dan menghasut d Masjid yang d tadbir Kerajaan Negeri tapi juga mereka adalah penceramah politik ketika PRU13 baru-baru ini..

Mat Said kena bertindak dengan kuasa yang ada..kuasa kalau tak d gunakan maka PRU14..Bye-bye !!

Aakj akan dedahkan gambar dan nama antara parasit yang dok makan gaji tapi tak jalankan amanah..ada ke kerja seminggu sekali ?? gaji nak sama banyak dengan yang kerja hari-hari ? HARAM !! - aakj

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply