» » Anak kera berkeras tidak mahu berganjak dari Padang Merbok

Sekitar jam 10 pagi hingga 11 pagi penguatkuasa DBKL turun ke padang merbok bagi menampal notis supaya menurunkan khemah yg didirikan dalam masa 2 jam yg diberi.
Semasa pihak penguasa menampal notis arahan untuk menurunkan kemah, pesrta-peserta occupy dataran merbuk telah melaungkan ' tipu-tipu SPR tipu' , ' syaitan-syaitan SPR syaitan, melaungkan dlm masa 2 jam mahu ketua  spr letak jawatan
Setakat ini peserta occupy tidak mengendahkan amaran notis tersebut dan menyanyikan beberapa buah lagu untuk memberitahu bahawa mereka tidak takutkan kepada pihak berkuasa.
Satu perbincangan telah diadakan di antara pegawai DBKL dengan salah seorang peserta mengenai masa untuk menurun kemah tersebut. Difahamkan pihak DBKL memberi masa sehingga lewat tengah malam ini ataupun pada waktu subuh. Setakat ini keadaan tenang dan terkawal. Pemantauan akan diteruskan dari semasa ke semasa.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Apa la dibagi muka sangat kepada beruk2 ni..bukannya mereka nak menghargai dan mengikut peraturan pun..gunakan undang2 yang ada..buat laporan polis dan biar polis bawak black maria..isi kat dalam lokap je..sebab mereka ni nak rasa duduk kat lokap..kalau dibagi muka nanti lebih laa pulak.

    ReplyDelete