» » Peserta himpunan mula bergerak ke Parlimen

Seperti yang diketahui rakyat, hari ini merupakan hari di mana semua wakil rakyat yanh dipilih pada PRU 13 baru-baru ini mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen.

Umum juga mengetahui bahawa puak - puak bodoh dan bengong telah berkumoul di Padang Merbok kononnya membantah keputusan PRU 13 dan mendesak pimpinan SPR neletak jawatan.
Ketika ini kumpulan bodoh dan sombong lebih kuranh 200 orang sudah mula bergerak daripada padang Merbok ke parlimen diketuai chegu bard, Tian Chua, Arutchelvam, Adam Adli dan Datuk Thasleem Mohamad Ibrahim.

Apa yang menjengjengkelkan dengan sikap golongan bodoh dan sombong ini ialah mereka tidak pernah mahu menerima hakikat bahawa mengikut perlembagaan negara rakyat telah menolak mereka dalam PRU ke 13 baru - baru ini.

Kepada yang beragama islam yang menyertai himpunan bangang tersebut terimalah qada' dan qadar Allah.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Selagi dibagi muka ini lah jadinya...masukkan je kedalam blackmaria dan gunakan peruntukan undang2 yang sediada..sebab suara mereka bukannya mewakili suara rakyat Malaysia.

    ReplyDelete