» » » Pasangan seks cina cibai menghina sensitivi umat Islam.


Penulis blog berunsur seks, Alvin Tan dan Vivian Lee sekali lagi mencipta kontroversi dengan memuat naik gambar ‘Selamat Berbuka Puasa’ di akaun Facebook milik mereka berdua malam Khamis.

Gambar berkenaan memaparkan mereka sedang makan ‘bak kut teh’ yang digambarkan sebagai makanan yang wangi, enak dan menyelerakan.

Mereka mengesahkan posting berkenaan dibuat tanpa ada apa-apa niat disebaliknya. “Ia hanya bahan jenaka. Saya rasa.”

Bagaimanapun, posting berkenaan mendapat lebih daripada 500 komen yang mengecam tindakan pasangan berkenaan yang didakwa tidak mempunyai sensitiviti terhadap masyarakat berbilang kaum.

Seorang pelawat memberi ulasan: “Anda bebas membuat apa jua posting yang anda ingin muat naik. Tapi yang ini benar-benar bukan kebebasan. Saya tidak mempunyai masalah dengan aksi erotik anda tapi kali ini anda benar-benar melampau.”

Seorang lagi mengatakan aksi tersebut adalah mengaibkan dan sengaja mencari publisti murahan sementara yang lain agak hairan sama ada mereka ini tahu sejarah peristiwa 13 Mei. Klik Sini untuk baca selanjutnya...

*****
Ini bukan kali pertama status yang dikeluarkan sensitiviti umat Islam. Walaupun pelbagai cemuhan dan kritikan diberi ke atas status fb mereka pasangan cina sial ini semakin menjadi-jadi perangainya.

Malah semakin mencabar kesabaran umat Islam. memang diberitahu hanyalah sebagai "joke" tetapi ini bukan kali pertama cubaan untuk menghina umat Islam. Lihatlah dunia betapa liciknya cara yang digunakan oleh musuh Islam ini untuk menghina Islam. Umum mengetahui bahawa "bak kut teh" adalah makanan berasaskan daging babi... so what...!!! Klik Sini untuk ke fb cina lahanat ini...

Astaghfirullahalazhim.... Ampuni aku Ya Allah...

Apa yang pasti pasangan gila seks ini penyokong pakatan haram pas, PKR dan DAP....




About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply