» » PRK Kuala Besut : PAS kelantan dominasi kempen di Kuala Besut, ke mana jentera Pas Terengganu

Berbaki 6 Hari lagi..kempen Pilihanraya Kecil Kuala Besut kali ini nampak sangat Pas Kuala Besut lesu..nampak sangat Pas Kuala Besut tiada stamina d bulan puasa..banyak tempat d kawasan Pilihanraya Kecil Kuala Besut masih kosong dari bendera parti dan yang paling memalukan banyak tempat ceramah terpaksa d batalkan termasuk ceramah dari Nik Aziz sendiri yang d anjurkan oleh Pas Terengganu.

Menurut sumber dari Bilik Gerakan Utama Pas, Kepimpinan Pas telah membuat keputusan untuk hantar jentera yang terlatih agresifnya dari negeri jiran, Kelantan ! 

"..mereka ni bukan saja tahan lasak namun berani tak kira d tempat mana sekali pun d hantar untuk bertugas termasuk terlibat dalam beberapa siri Himpunan Haram d KL.." - sumber Bilik Gerakan Pas

Menurut sumber lagi, kumpulan samseng ini datang dari Kota Bharu dan Bachok :

"..puok gedebe dari Chica dan Beris Lalang ramai akan turun.." - sumber rapat dari Bilik Gerakan Utama Pas.

Malah kumpulan samseng ini bukan saja datang untuk 'jaga' ceramah Pas tapi terlibat secara langsung dalam kerja-kerja naikkan bendera d kawasan panas, kawasan kubu kuat BN.

"..mereka juga akan buat kononnya ceramah mini d kedai-kedai makan selepas Terawih..mereka akan bercakap dengan nada suara yang kuat supaya pengunjung lain juga dengar.." sambung sumber lagi.

Apa yang aakj nampak sepanjang siri kempen d Kuala Besut ini, jentera Pas Kuala Besut lumpuh sama sekali, wanita Pas boikot kerana calon PRU yang lalu tidak d beri peluang lagi sekali, penceramah tempatan juga tidak d beri tempat, semuanya penceramah impot dari Kelantan.

Husam Kambing khabarnya bawa masuk kumpulan samseng ini tanpa berbincang dengan jentera tempatan.

"..mereka bukannya tahu budaya orang pantai..main redah je.." - jentera Pas Kuala Besut.

Senang je nak tahu kumpulan samseng yang besar kepala d Kula Besut ni..mereka dengan megahnya pakai stiker 'R' d kereta atau kenderaan masing-masing dan bila bercakap d kedai kopi suara kalahkan burung gagak yang nak berak d waktu malam..!! - Sumber

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply