» » Anwar bersalah meliwat

RM0 BH 07/03: Mahkamah Rayuan Putrajaya sabitkan Anwar Ibrahim bersalah atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan, enam tahun lalu.

RM0.UM.07/03: ANWAR Ibrahim hari ini didapati bersalah oleh Mahkamah Rayuan atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada 2008.
Daripada kes yang pertama semacam ada satu perkara yang tidak munasabah. Umum mengetahui dan telah terbukti bahawa saiful memang telah diliwat oleh Anwar. Namun Anwar dibebaskan atas sebab2 teknikal.

Perbicaraan kali ini menampakkan bahawa semua bukti dan hujah dikemukakan oleh pihak pendakwa amat meyakinkan dengan sandaran bukti yang ada kredibilitinya.

Dalam kes ini telah membuktikan bahawa Anwar sememangnya seorang peliwat berdasarkan bukti yang telah dikemukakan.

Apa yang penting di sini masyarakat Malaysia yang mengamalkan adab timur lebih2 lagi di sebuah negara Islam seperti Malaysia seorang pemimpin yang bermoral rendah seperti Anwar tidak layak untuk diangkat menjadi pemimpin. Kerana pengamal hubungan songsang dilaknat oleh Allah dan Nabi Muhammad saw tidak mengaku umat.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply