» » #PRK Bukit GelugorBukit Gelugor ada calon bebas

Kenyataan media oleh Mohd Nabi Bux - Calon Bebas

(a)Memohon pengundi Bukit Gelugor yang terdiri daripada pelbagai kaum untuk mengundi beliau yang memperjuangkan perlaksanaan Hukum Hudud di Pulau Pinang.

(b) menyatakan beliau berpegang teguh terhadap prinsip parti dan islam dalam memperjuangkan perlaksanaan Hukum Hudud dan ia merupakan sebab beliau bertanding di PRK P.51 Bukit Gelugor.

(c) menyatakan LGE telah memberi banyak sokongan moral kepada pemimpin PAS dalam perlaksanaan Negara Islam dan Hukum Hudud di Kelantan serta yakin bahawa LGE juga aka  menyambut baik perlaksanaan hukum hudud di Pulau Pinang apabila DAP bersama PAS memerintah negara pada masa akan datang.

(d) Memohon kaum Cina agar yakin terhadap LGE bersama PAS dalam pelaksanaan Hukum di Pulau Pinang.

(e) menyatakan beliau masih sama dan tidak berubah serta akan membuktikan dakwaan Mat Sabu yang menyatakan beliau sebagai ahli UMNO adalah tidak betul. Beliau tidak pernah menjadi ahli UMNO di manax Cawangan.

(f) Meminta Mat Sabu dan Mafhuz agar tidak buang masa dengan menyiasat beliau dan buat laporan polis. Tambahannya beliau akan membawa ahlix PAS Cawangan Kg.Banjar dan akan membuat satu laporan polis.

(g) meminta pengundi parlimen Bukit Gelugor
Supaya berfikir dengan baik dan mengundinya agar beliau dapat berkhidmat dengan baik demi rakyat sekiranya ditakdirkan menang.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply