» » Diva gila glamor dah melampau


Tak sudah-sudah kisah 'diva' seorang ini...siapa lagi kalau bukan adik kepada orang kuat PKR, Azmin Ali...pengacara Azwan Ali.
Sejak hujung minggu lalu tercetus perbalahan antara Azwan Ali dan seorang lagi pelakon lelaki 'mulut bisa' Sharnaaz Ahmad.

Sharnaaz Ahmad yang merupakan bekas teman lelaki Shila AMzah menegur Azwan kerana mengambil gambar sendiri (selfie) di perhimpunan berkabung rakyat di Dataran Merdeka.

“Apa yang saya tidak boleh terima ialah tindakan biadabnya (rakam gambar) selfie & memanggil Melayu ‘laknatullah’. Melampau!”

“Saya tak peduli apa dia nak cakap atau panggil saya sebab satu Malaysia memang tahu mulut dia macam mana. Untuk benda itu, dia tak payah minta maaf pun. Saya tegur dia cara elok dan saya malas jawab apa dia cakap sebab dia lagi tua. Cuma bila dia sentuh kaum, saya tidak senang,” jelas Sharnaaz Ahmad dipetik Harian Metro.

Dalam kenyataan menerusi Instagram juga beberapa hari lalu, Sharnaaz Ahmad juga ada berikan nasihat kepada Azwan Ali supaya meminta maaf kepada kaum Melayu yang dihina sebelum terlambat dan berkata tidak kisah jika hanya dirinya dihina, bukan kaum.

“Bukan taknak tegur cara senyap, sebab cara senyap akan bertukar tak senyap juga bila sampai ke tangan Azwan. Ini bukan soal jantina, aib, personal. Ini soal bangsa Melayu yang diinjak kedaulatan! Mohon maaf pada Melayu sebelum terlambat bang,” tulisnya.

Khabarnya Azwan ada balas juga di Instagram beliau...tapi macam biasa tak ramai faham 'biji butir' apa dia cuba nak sampaikan...-26/8/2014

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply