» » Kerap masuk tandas dedah rahsia gadis


Selepas enam kali keluar masuk tandas, seorang remaja perempuan akhirnya ditahan anggota Agensi AntiDadah Kebangsaan (AADK) selepas didapati positif dadah jenis syabu dalam Operasi Bersepadu di Plaza Tol Batu Tiga di sini, pagi semalam. 

Remaja berusia 20 tahun itu pada mulanya memberi alasan tidak boleh membuang air kecil selepas teman lelakinya yang berusia 25 tahun didapati positif dadah, namun mengaku sudah tiga bulan mengambil bahan terlarang itu. 


Dia yang hanya mahu dikenali sebagai Diana mengaku mengambil syabu selepas diperkenalkan rakan selain mendakwa semakin rajin bekerja selepas mengambil dadah itu. Pada mulanya, saya hanya mahu mencuba, tetapi selepas mengambilnya saya jadi
semakin rajin bekerja dan tidak mudah penat.

Saya bekerja sebagai kerani jadi perlu memberi sepenuh perhatian selain beban kerja yang banyak. PEGAWAI JPJ mengeluarkan saman ke atas pemandu yang melakukan kesalahan dalam operasi. 

“Saya hanya membelanjakan RM50 mendapatkan bekalan dan kali terakhir saya ambil tiga hari lalu,” dakwanya ketika ditemui dalam operasi itu semalam. 

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply