» » #PengkalanKubor: Ujian BN mempertahankan kerusi di N01 Pengkalan Kubor berkula pagi ini.


Hari ini merupakan hari penamaan calon bagi PRK N01 Pengkalan Kubor. BN mengemukan calom Ustaz Razi anak jati Pengkalan Kubor yang akan menentang calon Pas yang dikatakan bukan berasal dari dini.

BN menerusi Ustaz Razi dijangka mampu mempertahankan kerusi N01 Pengkalan Kubor kerana beliau mempunyai reputasi yang baikbdi Pengkalan Kubor selain orang yangbtelah banyak berbakti kepada masyarakat setempat.

Walau bagaimanapun BN seharusnya lebih berhati-hati kerana di Kelantan walaupun Pas meletakkan calon import dari luar Kelantan sekalipun merwka mampu menang namun dengan aura yang dimiliki oleh Ustaz Razi ini diharapkan BN mampu menang sekali lagi di sini.

Kemenangan di Pengkalan Kubor merupakan motivasi yang amat besar maknanya kepada BN di sebalik ketidaktentuam suasana politik yang melanda negara hari ini.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply