» » Semalam hina kalimah Allah hari ni mati penuh ngeri

Seorang gadis Mesir yang menggemparkan umat dunia semalam apabila beliau dengan beraninya mengalirkan darah haid atas kalimah allah kini terlibat dalam kemalangan ngeri menurut sumber dari Upi.com.

Kini kesombongan dirinya tidak dapat lagi diperlihatkan kerana perbuatan kejinya dibayar cash didunia. Alangkah ruginya seorang manusia itu jika belum sempat bertaubat.

Semoga kisah ini menjadi pengajaran buat kita. Mungkin ini satu dari beribu kes penghinaan kepada Allah, namun bagi kes ini Allah ingin memberi pengajaran kepada kita. Allah memberi balasan terus di dunia agar kita yang masih hidup ini mengambil ikhtibar.

Penghinaan kepada Allah dan Islam bukan sahaja seperti ini. Pelbagai bentuk penghinaan sebenarnya yang wujud disekeliling kita tanpa kita sedari. Sebagai contoh, memakai tudung namun berhias lebih-lebihan itu juga sebenarnya penghinaan kepada syariat Islam. Menjadikan tudung itu sebagai fesyen yang melampaui batas? Fesyen atau ibadah?

www.viraliyat.com

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply