» » Acu senapang dalam eksiden

Seorang pemandu lori menumbuk seorang pelajar universiti swasta dan mengacu senapang kepada kakak pelajar itu selepas berlaku kemalangan kecil antara kenderaan mereka di Jalan Foochow No 1 di Kuching, hari ini.

Sumber polis berkata insiden itu berlaku selepas cermin sisi kereta yang dipandu pelajar berusia 19 tahun itu bersama kakaknya dilapor dilanggar lori berkenaan.



Beliau berkata, pelajar itu dan kakaknya keluar dari kereta mereka untuk berbincang dengan pemandu lori tersebut, namun pemandu lori terbabit dikatakan menyerang pelajar itu dan masuk semula ke dalam lorinya dan melanggar bahagian depan kereta pelajar terbabit.

Dalam masa yang sama, pemandu lori itu mengeluarkan senapang angin dan mengacunya ke arah kakak pelajar berkenaan sebelum melepaskan tembakan ke udara, dan kemudian melarikan diri dengan lorinya.
Sumber itu berkata pemandu lori berusia 50 tahun itu sudah di kenal pasti. – Bernama, 31 Oktober, 2014.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply