» » Apa Ada Pada DNA Anwar???


Sejak akhir-akhir ini pelbagai pihak dari seluruh negara mendesak supaya Anwar Ibrahim menyerahkan DNA untuk menyelesaikan kes liwat beliau dengan Saiful.

Malah keengganan Anwar untuk menyerahkan DNAnya secara sukarela itu disokong oleh Azmin Ali.

Mengapa perkara ini boleh berlaku atau dengan bahasa mudah ADA APA DENGAN DNA ANWAR???

Semalam negara digemparkan dengan kemunculan video yang dipercayai juga melibatkan Anwar yang didedahkan oleh seorang yang hanya mahu dikenali dengan nama Datuk T. Anwar kata itu satu lagi konspirasi  kerajaan UMNO/BN untuk menjatuhkan beliau tatkala kes liwat beliau yang semakin lemah di mahkamah maka kerajaan menimbulkan tuduhan dan fitnah baru kepada beliau.

Jahat sangatkah Kerajaan yang ada pada hari ini???

Ataupun Anwar sengaja mewujudkan satu lagi kes untuk menutup pandangan rakyat dari kes liwat dan DNAnya kepada kes video porno terbaru itu. Apa yang agak melucukan ialah Anwar kata dia belum menonton video itu tapi dalam sidang akhbar semalam dia berkata lelaki dalam video semalam mempunyai muka yang seiras dengan beliau tetapi perut lelaki berkenaan lebih buncit daripada beliau. Mana satu betul ni... Memang kaki pembelit la si Anwar ini.

Apapun yang penting ialah.... Lepas satu-satu kes salah laku seks yang melibatkan beliau makin banyak timbul. Kenapa perkara seumpama ini boleh berlaku. Adakah ada sesuatu yang Allah ingin tunjukkan kepada rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim sebanarnya???

Berbalik kepada isu DNA Anwar...

Kenapa Azmin beria sangat menyokong Anwar supaya tidak menyerahkan DNAnya untuk dijadikan bahan bukti.

Apa yang boleh dikaitkan ialah mungkin Azmin takut apabila DNA Anwar diambil segala kemungkinan boleh berlak kepadanya. Sebagai contoh tuduhan Ummi berkenaan status Afifa.... sama ada anak Azmn atau anak Anwar...

Apa yang pasti dengan DNA Anwar banyak pembongkaran mngenai salah laku dan komplot Anwar dan Azmin dapat dibongkarkan... Itulah yang menjadi perkara yang paling digeruni oleh Anwar dan Azmin... Apabila ini berlaku maka matlamat Anwar untuk menjadi Presiden pertama Malaysia dan hasrat Azmin untuk menjadi perdana menteri pun akan berkubur...

Renung-renungkan dan selamat beramal....

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply